22 Mars My heart still beats for you


Matteprov
men endå en otroliigt soft måndag!
En otroligt ovanligt rolig måndag med många skratt-de gillas, behövs när det är måndag!:D
Stängt igen alla böcker och satt mej redo för en film för utpustning nu. Om ja blivit klokare? Vet ej. Det får iallafall räcka med plugg för ikväll, hoppas det går bra!

    Tips för avslappnande musiiik (om ni har lust):
Leaving On a Mayday albumet-anna ternheim

-Jag skulle ge de en chans om jag var ni, bästatste musiken i världen! Eller okej, bra musik iaf, hehe:)

HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: lorena

kuung haha;)

2010-03-22 @ 21:08:52
Postat av: syster

sv. Men hanna jag ska intepå Ku eftersom du lovade att plugga med mig men inte höll de.

Så nu måste jag plugga själv.:@ grr....

Jag som hjälpte dig i timmar igår.

din lilla !!!!

2010-03-23 @ 16:03:02
URL: http://wikstromsofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0