21 Mars Jag vill konstatera att jag aldrig sagt att jag är normal, Ja gillart!


Måndags: Pluggade engelska till engelska nationella...

Tisdags: ENGELSKA NATIONELLA! Ku på kvällen:)<3

Onsdags: Friluftdag i VEMDALALEN med Kicki, Josse, Frida, Bosson, Tess (ante, emil och victor) skittrevlig dag!:D

Torsdags: Intgningsprov, min önskan växer! Kämpa!

Fredags: Pluggade svenska i 5 timmar! Blev sen bjuden på tacos och mys hos Josse-befrielse!jey!:D<3

Lördags: Showtimeföreställning m lillkören, kulkul;)
Sen blev de en spontan kväll me de bästa! ELIN, JOSSAN, FIAH och JOSSE!:D Pratade och flamsa i över 3 timmar, skratt som förlängt mitt liv miljoner nu, gud vilken kväll, tack brudz!<3<3<3

(SHOWTIME! de där e ja,  lik en kille vah? TIM var mitt namn!)


 
(Denna BJUD bild skrattade vi åt länge! Elin, Fiah, Josse och jag fick en liten flumattack efter showen, konstaterade att ja liknar en kines!XD)


(Kvällen)



Tack för en hejdundrade kväll:D<3

HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: jossan

skit kul var de! tack själv hanna! :D <3



ni var riktigt duktiga :D åååhja lätt att man ser att du är en kille (a' :D

2010-03-22 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0