Tis-Ons Sleep overs

I tisdags var det Konfa som vanligt med mysig mässa, föreläsning och film sen efter det sångträningen. Under kvällen spontanbestämde Fruttan, Josefina, syster och jag att vi skulle ha en liten övernattning eftersom vi skulle få sovmorgon till halv ett nästa konfadag. Gottade oss med godis och skräck i husvagnen hos frida och svettades sönder- mysigt:D

I Onsdags vaknade vi utvilade?, käka lite pizza och sen förberedde konfirmanderna en galakväll hela dagen som vi skulle ha på kvällen, riktigt galant gick den. Vi faddrar fick spela ett litet solidaritetdrama också:)
På kvällen hade solen hittat fram så då betämde Fruttan, Josefina, syster, tess och jag att vi behövde ett kvällsdopp i solen. Kvällen fortsatte med Fruttan och Josefina framför filmen DEAR JONH, natten spenderade vi på studsmattan invirade i massvis av kläder, täcken och kuddar. Riktigt skönt att sova där! Rekomenderas!


Det är så synd att jag inte har bilder att kunna visa, men jag äger ingen kamera för tillfället (eller tillfället, jag har inte ägt en kamera på över ett år)

/Hej från H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0