14 Juni I made it!

Första dagen på sommarlovet är påbörjat!
Det var svårt att få in i skallen att jag inte skulle åka till skolan i morse, hehe, men till skutan för att faddra åt årets konfirmander skulle jag. Så ingen sovmorgon för mig!

Halv tio gled jag ner dit och sen tio rullade årets sommarkonfa igång, vi hade skitkul och mysigt. Men nu är jag kletig och trasslig i håret av gipsmasken vi gjorde i fejjan..Blir läger i två dar med start morgon där vi ledare (som vanligt) kommer få jobba röven av oss^^(berättar mer om det när vi kommer hem)

(I juni kommer jag inte få många sovmornar då vi börjar åtta-halv nio varje morgon..äh.. sånt man får ta)


Nu snart kommer (tror jag) Josefine för lite mys!:D<3

/Hej från H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0