Fade away

Vad jag vet har jag aldrig svimmat förut, men igår va de precis de jag gjorde.
En rejäl bula, huvudvärk och en blåslagen armbåge blev resultatet idag..fan

Snurrig och yr när jag reser mig för hastigt brukar jag bli, så yr att jag måste sätta mig och hålla mig i nått i några sekunder sen är det över.
Och igår när jag reste mig snurrade de sådär som de brukar. Bara att den här ggn kommer jag inte ihåg nått mer från de tills att jag låg raklång på rygg med sofias skrattande ansikte över mig.
Jag måste bara svartnat för ögonen och fallit rakt bakåt med en rejäl duns, så ont som huvudet gör.(sofia trodde en bokhylla ramlade i golvet..tack!)
De läskiga är att då när ja vakna av sofia så kunde jag ju inte, hur mycket jag än försökte minnas, förstå varför jag låg där..har aldrig varit med om att svimma.

När jag tänker på de nu, håller jag ju på att dö av skratt, precis som sofia gjorde då. Jag bara ser mig framför mig hur de borde sett ut när ja bara föll raklång bakåt och dunsade ner på golvet.
Borde ju sett sjukt ut om man inte visste att ja svimma som ingen gjorde. haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0