9 Juli Fredag

Ja ni, igår blev ju en lyckad Torsdag med massa festligheter! 
Först kom ju Hilda över och firade intagningen, sen på eftermiddagen tog jag farväl(haha) av Hilde och Elin eftersom jag kommer vara borta nästan hela nästa vecka. Under kvällen kom då superbrudarna och gav mig massor av skratt och galenskap, alltid så kul med er!:D<3
Har massa bilder men alla är inte visningsbara presic, hehe, bilder kommer nog slinka in lite här och var i inlägg så småningom. Börjar med denna superläckra bild(A) Tack alla för gårdagen!:D<3


Ja jag ska ju somsagt bort med min familj från imorgon lördag tills torsdag kväll nästa vecka! Ska bl.a till Skövde, Skarasommarland,Lysekil, Örebro osv.
Packat klart min rosa resväska nu och vill egentligen åka till Amsterdam med körbrudarna igen istället, men de ska vi ju ta igen nån annan sommar, förhoppningsvis(a)

/Hej från H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0