6 Januari

ONSDAG
Sjöng
på  Trettondasaftons-konsert idag med älskade 'Familjen sångfågel!:)' (kören)
Dessutom fick vi chansen att sjunga solo, så ja ställde upp..nervöst men såå roliiigt, får sån kick, vill bara sjunga värsta mktmktmkt meeeeer juh! musiik<3
Brudarna kicka lite as idá rå ocksååå, ni va ju grymma...våga!<3

Ingen fattar vad jag skriver om......kören, jag skriver om kören jag sjunger i..älskart!
Mina duktiga brudar, mina bästa vänner som jag älskar!!! Seriöst ni e 10 st helt otroliiigt underbara brudar:D
tralala...
<3







Blir att vistas i Lofsdalen i en megabautastuga på lång weekend..(tors-sön om Du inte lista ut det)
Myys, åker med hela ku-gänget typ..kmr ha det gött får man hoppas!(a)<3


HEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: JohannaN

:))))))))))))))))) <-(massa dubbelhakor) ^^<333

2010-01-07 @ 07:41:43
URL: http://jizzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0