30 Januari Jag minns när jag var liten

Gjort mitt jobb för dagen med att dela ut reklam till miljoner hus(ungefärt;)!

Nu är jag bara slö och rastlös. 
 Förra helgen satt vi å kolla i massa fotoalbum från när mamma å pappa var unga och små och den hära helgen har ja börjat tänkt på när jag var liten...
Mina helger har blir nostalgiska (elr va man säger)Haha:)

Sofia å ja va väldigt lättroade när vi va små iaf, när mamma &pappa sträckte lakan, brukade vi krypa in i lakanet och så låg vi där å asgarva medans dom gunga runt oss. Linnea brukade gå runt med oss ist för dockor i sin dockvagn, det va väl ett rejält nöje de med;)
 När vi va typ 1 år lärde jag mej gå före Sofia, hon va så pist på mej för det och jag retade henne med att gå förbi henne medans hon satt kvar och sparkade fötterna i golvet,Hihi...
Igår när jag retade henne med hur mkt bättre jag är än henne för att jag lärde mej gå före henne, satte hon en klockren komentar till mej iaf:
"Ja visst du lärde dej gå först, men Jag, jag fick hjärnan först!"

Jag känner att det blev: 1-1 ,då XD




HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha man kan ju inte vara bra på allt hanna, så du fick ha din braastund som liten, nu är de min tur;) hiih <3

2010-01-30 @ 14:59:41
URL: http://wikstromsofiia.blogg.se/
Postat av: Kusin Malin

Gulliga småungar där! Eller, ni är ju gullig nu å.. :)

2010-02-04 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0