23 Januari- Sanden mellan tårna...

Jag drömmer...
...mej till kluckande vågor mot den heta ljusa sanden som kittlar mot den brunbrända kroppen.
Solblekt hår, het, rödbränd kropp, rosiga kinder, korta klänningar och tunna slärvor.
Barfota i gräset med fåglar som sjunger och bin som surrar och en stekande sol mot huden.
Vatten som svalkar och iskalla klunkar saft och isglass.
Flyta runt på en badmadrass och glömma tid och rum.
Ljusa, varma sommarnätter på flajs och tältning i trädgården med vännerna.
Lyckliga dagar med skratt och glada miner. Sommarläger med alla härliga personer. Resor, utflyckter och picnik. 
Partaj ute på. Vara på det mysiga sommarställena,och på mina smultronställen bara ligga och bara vara.

Mmmh SOMMAREN, komkomkom! Skynda dig hiit! OCH STANNA FÖREVIGT!

 













Ge mig minnen, Ännu fler minnen som stannar förevigt.
 Som jag en: kall,klar, vinternatt kan ta fram och värma mig på nytt med, snälla?

HEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Sommaren lät härlig, men vi behöver liiite mer vinter först (: <33

2010-01-24 @ 14:13:13
URL: http://jizzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0