15 Januari Is barbie the bad guy?

Freeeedag!

Tankar är hemska..när dom går till oförstålighet, när man bara vill ha ett svar men det bara maler tankar utan ett enda litet ynka svar.
Anorexia...:för vissa en sorts livstil, för vissa en svag bild av en stackars mager människa, för vissa en verklighet och ett liv man inte valt,vill eller kan göra så mkt åt.
Nä, ja ska sluta låta så "oahaha" (hehe) utan låter er bara få en tankeställare...

Sorglig verklighet...
Jag antar denna mannen inte valt detta, de gör väl i och för sig ingen med anorexi heller, men, tänk er,Jämför...

Vart är vi påväg?!
När ska man förstå att huden som ligger som ett tunt skört silkespapper på en människas kropp är "vårt" fel.



Strävar snart alla efter perfektion och går fööör långt och desperat strävar efter en barbiedockakropp?


-Vi är vackra, right? Vackra!

Utsidan ger insidan en chans.
Insidan
ger utsidan sin
glans.


Ta med er en tanke..:)

HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: JohannaN

nähmen fyfaan... usch, det där är den sjukt äckliga sanningen!

Jag känner mig fet som en gris när jag ser hon tanten.

Och jag känner mig som en övergödd prinsessa när jag ser han gubben... :/



sv; jaadu, olika saker man kan få in i örat ;D just nu har jag satt in ögonbrynspiercingen igen för den är lite för stor. Sen ska jag köpa riktiga töjningsgrejer. Men tills dess ska jag änvända tops & lite allt möjligt man kan få in ;D<3

kolla på ägget Hanna! you know, da blooogg! ;)<3

2010-01-15 @ 23:09:03
URL: http://jizzys.blogg.se/
Postat av: E B B A

euw vilka äckliga bilder :O

2010-01-17 @ 16:41:31
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0