Juldagen

Hej alla glada! Nu är denna julafton också ett minne blott och det har varit en lugn och mysig sådan. Vaknade sent, drösade i soffan med julfrukost framför den ena julfilmen efter den andra. Sen blev det julmat och paketöppning med mormor,morbror,farmor och farfar som det alltid är. Allt blev ju nästan som vanligt. Turligt nog.

Nu är det juldagen och tonvis med rester av julmaten finns i kylskåpet och alla fina paket under granen är borta.  Här sitter jag i Linneas pälsmössa och degar igen. Ska iväg till släktingar och julfika på em och träffa alla små kusinbarn. Detta lov ska jag klassa som ett degigt-latmask lov för jag har fått två Desperate Housewifes-serieboxar av Linnea så hur ska jag då ta mig ut, haha. Men måste träffa saknade vänner också samt leka i den härliga snön!

Ps.Kära vänner, nu är det slut med lånandet av era vågtänger för jag äger nu en alldeless egen!


Kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0