Dag 2- The meaning behind your Blog name


hannahar.blogg.se
kom till av misstag.
Jag hade en blogg tidigare som jag plötsigt inte kom in på. Jag är ingen teknisk person och skaffade därför en ny blogg istället för att lösa problemet. Jag ville ha en seriösare blogg med seriösare namn när ja skulle starta ny men allt var upptaget. Valde därför "hannahär" men när ja publicerade det blev domänen hannahar såklart eftersom inte åäö funkar på internettadresser, vilket jag inte tänkt på. Sedan dess har jag stått ut med det och märkt att det blev en rolig mening, nämligen: hanna har blogg. Så det var ett bra misstag.

Min gamla blogg finns kvar, men jag kan inte göra fler inlägg. Den bloggen levde under min tid i sjuan,åttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0