Dag 18- Plans/dreams/goals you have

Jag vill bli något stort. Nått legendariskt. Typ värsta ikonen. Kanske i musik eller kanske i nått livsviktigt. Som att uppfina botemedlet mot cancer. Eller bekämpa all svält och nöd i världen (kanske att ta i?). Kanske nått med barn och undommar då, som att hjälpa utsatta och mobbade. Gå en bit på vägen för utveckling av något iallafall.

Innan jag dör vill jag upptäcka världen och uppleva äventyr man kan berätta för sina barnbarn. Hoppa fallskärm, dyka i havet, simma med delfiner, rida på elefanter, zafari i djungeln, bestiga berg..allt! Bli 100 år gammal och ha massa fina rynkor som alla symboliserar nått fint minne om alla mina livserfarenheter. Träffa en fin man. Mr right. Han som fångar mitt hjärta. Få fina barn. Ett barn iallafall. Bara det att bli mamma. Bli gravid och känna något växa och sparka i min mage. Barnet ska få världens finaste namn. Att få gifta sig och bära världens fluffigaste klänning där jag får en dag där allt kretsar kring mig. Jag ska känna mig vacker och ha en romantisk smekmånad. Bo i ett stort fint hus, antingen på landet eller utomlands.

Men först ska jag gå färdigt på estetiska. Göra dessa tre år grymma. Uppfylla många av mina drömmar jag har satt upp där. Sen ska jag bli bättre på piano. Jag måste skaffa gitarr snart också. Resa med mina vänner och leva livet. Spontant och i nuet. 

Jag ska bli något. Någon. En tjej man minns.


Kommentarer
Postat av: hilda

vad fint det lät hanna! bra skrivet :) Du är någon hörrudu. jag koomer alltid minnas dig världens härligaste hanna! <3

2010-12-27 @ 23:30:25
URL: http://hildaryhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0