Dag 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why

Vore ju astufft att tänka och vara som Maria Montazami för en dag. Hon verkar störtskön med sina egna ordspråk som man inte fattar något av och att hon är så positiv och glad och ser ljust på allting. Eller byta liv med henne vore ju kanske konstigt, hon som är gammlare. Men jag skulle vilja byta liv med hennes äldsta dotter Sarah en dag isf. Tänk att gå på college bara och uppleva allt det man ser i alla amerikanska filmer och ha flyttat hemifrån och endå bo jättelyxigt med en egen pool i ens första egna lägenhet vore ju inte fy skam. Tufft att ha Maria som mamma en dag också!

Bästa citaten:

"Jag gillar inte när jag ska på fest och jag måste välja bland alla mina kläder. Då blir det ett problem vad jag ska ha på mig. Jag passar ju så bra i allting!"

"Jag är hellre lång och snäll än kort och dum"

"Jag vill att mina barn ska ha både fötterna på benen...nä.. ja menar..jorden!"


Läs hennes blogg för sjutton!http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0