Dag 13- A picture of your room

Jag har världens minsta rum. Jag vill ha ett stort ljust sovrum med ljusa, lätt mönstrade tapeter och en stor mjuk säng. Foton av mina vänner och mina minnen och vackra texter och ordspråk lite här och var ska pryda väggarna så att man fylls av glädje i mitt rum. Något jag alltid velat ha i mitt tum är en tv! En stor jäkla platt tv med precis alla kanaler, så jag kan ligga där i min ensamhet och se vad jag vill. Eller bara en sån sak som att somna till en film i ens egen säng istället för i en liten hård soffa. Jag vill också ha en walk-in-closet! Såklart.

Jag tänker inte visa mitt rum, dels för att jag inte har en bild, dels för att jag tycker det inte är något att visa. Det är turkosblått om väggarna och sängen tar upp större delen av mitt rum och golvet brukar få anta rollen som garderob.


Men det här hade ju varit himmelen på jorden♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0