Dag 12- Why did you start blogging?

Jag minns verkligen inte. Jag började blogga i sjuan på den tidigare bloggen. Jag förstod inte vad som egentligen var meningen med bloggandet. Var otroligt dålig på uppdaterandet och uppdaterade första inlägget under hösten i sjuan och andra inlägget kom under sommaren mot åttan. Men när jag kom igång mer rullade det på som en vanlig dagbok med bilder och text om dagen osv. Inget intressant, lite kul att titta tillbaka bara, fast mest för mig tror jag. Fats jag gillar endå inte att titta tillbaka, ja blir så förvånad med allt jag skrivit..skäms lite.

Jag antar att sofia som hade bloggat ett tag före mig gjorde bloggen åt mig för att jag var nyfiken vad en blogg var och sen rann det ut i sanden för jag visste inte vad jag skulle göra med den.


Men nu är jag ju nästintill storbloggare, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0