Dag 1- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


(Nyaste bilden där jag syns skapligt bra. I bakgrunden. Från September.)
Jag älskar känslan att stå på scen. Jag vill jobba med psykologi eller med musik i framtiden. Jag vill ut och resa efter studenten. När jag bestämmer mig för nåt blir det så. Jag gillar spontana människor. Många uppfattar mig som en bitch när de först träffar mig. Sen märker de att jag är långt ifrån det. Skrattar ofta och mycket. Är väldigt lekfull och flamsig. Jag är en positiv person. Tycker om att prata och skriva. När jag var liten städade jag alltid och möblerade om i andras hus. Jag är ganska oallmänbildad. Jag har nog läst max 20 böcker i mitt liv. Jag hatar att spy.

Lärde du dig något nytt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0