4/12 Atchooo

Efter att kanske inte låtit min förskylda kropp fått vila klart utan bar av till skolan endå i fredags, har jag denna lördag inte gjort ett skit i denna fina vinterdag.

Har fortfarande pyjamas och sockor på mig och ser, säkert de tusionde, tv programet för idag. Måste vila och ta igen mig så jag blir pigg till nästa vecka och främst av allt till imorgon för då jag har tusen saker att göra. 
Hur ska jag orka? Det är frågan. Är för tillfället feberfri men helt slutkörd, trött, snuvig och hostig. Även om inte termometern visar feber känns det som jag har det, de är det som är de dryga.
Borde jag inte känna mig frisk. Hatar att vara sjuk, förskylning ger sig aldrig. Det tar så mycket tid från ens liv. Blää!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0