26/12 Delat morfarskap

Har, som hela denna helg, bara tagit det lugnt idag. Ingen julestress här inte. Så otroligt skönt att få sova ut på morgonen och inte tvingas klä på sig och fixa sig det första man gör utan kan drösa runt i pyjamas hela dagen och skita i lunchen för man äter en sen frukost istället. Livet leker!

Men lite har jag gjort. Var på bio: Änglagård-tredje gången gillt. Bra film, måste bara se ettan och tvåan nu, haha. Var nyss hos Josefine och kika runt i mobilvärlden också för jag är ute efter en ny. Är i stort behov av hjälp när det kommer till sånt och ingen är mer kunnig än Josefine..

Ps. Kolla va frän grej ja hitta!



En äcklig grej som hände på bion var att en tant slicka sin gubbe i örat iaf. Nasty shit! Så ska jag också göra nästa gång jag är på bio med min själsfrände. Typ första dejten vore ju passande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0