22/12 Gott nytt jul

Efter en julshow som avslutning på skolan inför jullovet mötte jag och några fina klasskamrater upp min syster och fina vän Josefine för att käka på Roy´s. Sen hade vi energi för att handla de sista julklapparna. Energin var kvar när vi, i timmar satt fast i bilkö i BOLLNÄS! Det hade skett en lastbilsolycka som gjorde att hela bollnäs trafikerade gator stoppades upp. Men med bra sällskap i bilen och härlig musik gick ju det bra. Energin var t.om kvar när vi påbörjade julpyntningen här hemma under kvällen. Så nu är allt klart, julklapparna har jag slagit in så fint och lagt under min minigran i mitt rum också. Det är jul överallt, även fast vi har plastgran i år.

Kommer faktiskt sakna Heden under jullovet och hela fina klassen!♥
 
ES10:s Succéjulspex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0