6 Augusti Fredagsmys

Varit något otydlig om vad jag hållt hus denna vecka så därför tänkte jag göra det klart för er nu.

Måndags
så var det musikalträning vilket avslutades med en moppekrasch som gjorde att jag fick flyga över styret och ha otur i sju år av den krossade backspegeln! Kvällen spenderades med en popcornskål och film med Hilda:D
Tisdags så gjorde jag inte något märkvärdigare än städa och åter städa. resulterade i mitt inlägg om rastlöshet under kvällskvisten.
Onsdags så blev det en tripp med syster till Edsbyn för att inhandla gamla, skruttiga kläder på erikshjälpen tills Musikalen Annie. Umgicks sedan med elin och kolla på film, baka och promenixa under eftermiddan/kvällen.
Torsdags träffa jag elin och amanda i solen och hade det skönt. På kvällen färgade jag håret, ljusbrunt skulle det bli men de blev mörkare med ljusa fläckar, jey..
Idag fredag har jag träffat Frida och haft det lungt och skönt i solen. Med fötterna i vattnet och jordgubbar i munnen. (eller jag hade inga jordgubbar i munnen, blä på jordgubbar)



/hårdrock huj


Kommentarer
Postat av: Edvardamal

many thanks for your dedications to this world

2011-05-25 @ 07:48:53
URL: http://edvardamal.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0