25 Augusti i´m gonna get stronger now

Har nu avklarat en tredje dag i skolan!
Men medan nästan alla andra skolan verkat börja plugga tråkig matte har vi haft massdag på estetiska. Alla ettor, tvåor och treor har haft gemensam sång, dans och teater. Detta roliga ska fortsätta veckan ut. Men nästa vecka börjar nog allvaret..

När jag kom hem idag kände jag mig inte trött nog så jag tog med Josefine för att gymma på rehab.(:O) 
Vi kände oss som nå slags turister eller iaf otroliga nybörjare som gick runt och tittade på alla maskiner utan att förstå hur de fungerade och efter fem minuter på löparbandet var vi helt slut. Vi har upptäckt en oroligt skön ny strechställning också!


Tjena!

Kommentarer
Postat av: Henryoda

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-05-10 @ 11:13:10
URL: http://henryoda.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0