20 Augusti Tre dagar kvar!

Hänt mycket sedan sist jag skrev. B.la har jag äntligen träffat mina galna körbrudar två dar i rad vilket har resulterat i en drös med galna foton! Vilket kommer komma upp snart nog, ja lovar!:D
En massor av skador också..jag har verkligen otur sen krachen med moppen då backspegeln krossades(7 års olycka) Nackspärr, tappat rösten, ramlat i duschen två ggr, skärt mig på glassplitter, fått moppehjälm nerdunkandes i huvudet osv..Jisses.

Idag har jag tillbringat dagen i gävle med min mamma och mina systrar. Nu är jag 2000 kr fattigare typ. Aldrig i mitt liv kommit hem med så många egna kassar. Halleluja!
För att bevisa hur mycket det blev, tänkte jag lista upp de:
Svart kavaj
Foundationborste
Puder
Ansiktkräm
Sminkremover
Hårspännen
Blå Halsduk
Vit Halsduk
Strumpbyxor x2
stövletter
Mörkblå Höstjacka
Prickig klänning
Randiga linnen x3
Randig tröja
Grå munkjacka

Nu kommer Elin och Hilde!:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0