11 Augusti När tiden flyger förbi

Tre dagar tror jag hunnit passera sedan sist jag skrev. Jag har inte luggit på latsidan utan hunnit med massor av trevligheter!

Söndagen tillbringades med hemkomna Josefine! Gudars vad hon var saknad, kastade mig på henne i dörren!♥ Måndagen var en regnig dag men inte en tråkig sådan. Musikalträning med alla goa fjantar som Kräkan, KakaN, muschroom, Svoamp och allt va vi heter;) Sen övernattning hos Hilde med Elin blev det också!
Tisdagen badades det i spöregn och fikades det i storstan Bollnäs med Hilde. Och en och annan pizza bakades på kvällen;D
Onsdagen är vi på nu. Dansat, flamsat, garvat och sjungit på musikalträningen som börjar närma sig premiär! Ska iväg och fiska i tunneln snart. Sen-SKRÄCKFILM..

De blev visst fyra dagar..märkligt.


Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0