Äntligen om Fjällresan!!!!

börjar direkt!
17 september-Torsdag bar det av med fullpackad bil alltså m nåra tjejor ur kören och föräldrar till Idre. Hela helgen. Hade otroligt roligt på ditvägen, tjohej men man ville kankse inte köra i vår bilx)
Väl framme fick man ju veta lite hemskheter, tur vi hade varandra! Överlevde natten iaf:D

18 september- Klockan 10 bar vi iväg ut på Nipjefjället. Otroligt vackert, omgiven av berg och oöndlig utsikt. Dänne borta är ju hösten och vintern tidigare också så alla färger var så starka å fina:D Var verkligen både uppfriskande och skönt och jobbigt och kul att gå å gå å gå(:
På eftermiddagen åkte vi mot Städjan, ett berg vi sett ifrån fjället ch tvinga upp alla på;P
Bergsklättringen var tuff och brant. Höll på å svimma av både svindel och trötthet tror jag n ästan..:S Men sååååå värt det. Seriöst, inget i hela världen går upp mot att få vara mäktigast en dag!! Gaach va härligt! Vi vela aldrig ner dänne från vi x)1131 m.ö.h!!

Blev mktmktmkt flams på vägen ner från bergetXD Hohihioh...Klockan sex ungefär rullade vi hem utröttade, basta åt go mat och kollade på "Män som hatar kvinnor då m girlsen Bara. Myys!
Där är då städjan, där som nu syns som en liten knöl bara, men såg otroligt hög ut i verkligheten;D

Nackspärr bjuder jag på för Utsikten e då otroliiiiiig!!!:D
Jag kan lägga in massor med bilder som ändå inte visar utsikten så som ja vill ni ska se den så ja ger mejxD

19 september- Lördag så vandrade vi i ett känt fjäll och gick över norska gränsen så då vi i norges fina natur den dagen,Vi såg renar!:D Drack vatten i en bäck  och annat massa kul. Sen besteg vi ett berg i norge, elr två, om man ska va exakt. Elgåhångnaberget 1281 m.ö.h! Man såg åt svergie åt ena hållet och noge åt andra hållet, samma där, ville aldrig nerdärifrån. Guuud vilken utsikt! Kändes som man flög om man tog ut armana och lät dom fångas i vinden bara;D Nerför var det brantare att gå, värsta mjukt som kuddar, man satte sig tusen ggr för d va så mjuktx) Gick hemmåt från norge och ja kan säga exakt va ja gjorde i norge:
Fikade
Gick
Åt
Besteg berg
Kissade
-hahahah . Utanför vår stugan fick vi en jättevacker utsikt på kvällen, blev bastning den kvällen med;)mys:)

Lite på sniskan och utsiktmisslyckade foton igen:D

Har massa bilder att visa, slinker säkert in här och där, roligast m bilder på inlägg juh. Skriver om Söndagen snart..lovar!