5 September

Lördag redan! ojojojojojojojojojx)

Har firat morbror peter på 40-årsdagen!
Åt på maxim och fluma lös. Tänka sig att min familj och mormor kan fluma så, då vet man att jag tillhör min familj ändå, va osäker ett tagx) Sedan var vi hemma hos mormor och åt tårta och kollade på "som man bäddar"
Sen badade jag badkar där(: Jag blev så frestad, det var typ tusen år sedan jag gjorde det. Jag gick hem vid 9 för jag ville mysa ner mig vid en film, det blev " forrest gump" Guuud vad jag älskar den filmen. Myste vid den och drack te, haha;
D


Forrest Gump:Trots sin avsevärt begränsade intelligens lyckas Forrest Gump (Tom Hanks) bli elit-idrottsman, krigshjälte och framgångsrik affärsman. Men det enda Forrest egentligen vill är att hans stora kärlek Jenny (Robin Wright) ska ha det bra. Från 1994.

My momma always said, "Life was like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.

Run, Forrest Run!


Hejdå hoppas vi ses igen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0