4 September

Har en sprillans ny blogg
för min andra blogg thehannapannah.blogg.se verkar inte vilja ha mig på bloggen längre, men man kan ju fortfarande besöka den, men jag kommer inte in och kan lägga in nya inlägg eller läsa komentarer så därför skaffar jag denna vackra blogg (:
Säkert funkar den nu snart bara för jag strävat så länge och tillslut skaffat en ny men då har jag ju två, jippi, hahax)


FREDAGSMYS!
Jag och min älskade BB hade en härlig spakväll, med hårfärgning, ansiktmask, bastning och film och götta, jag färgade mörkbrunt och BB färgade blondt, hon färgade en mörk slinga från min färg i sitt hår och jag försökte göra en ljus av hennes färg men den blev bara en mupp orange färg, hahax) Käka gurka med dipp och hade avokadoansiktsmask i batun så vi svettades sönder, haha. älskar dej<3:*


Kollade på " Män som hatar kvinnor", Jag sov hälften av filmen men jag har sett den förr och den är väldigt bra, dock liite lång men det är den värd. 

Journalisten Mikael Blomkvist har blivit dömd för förtal och vill undslippa uppmärksamheten i Stockholm. Av industrimagnaten Henrik Vanger får han i uppdrag att skriva familjen Vangers släktkrönika, men egentligen vill Vanger att han ska titta närmare på dennes brorsdotter Harriets märkliga försvinnande sommaren 1966. Blomkvist får hjälp av den unga och socialt missanpassade datahackern Lisbeth Salander. I sitt grävande i familjen Vangers förflutna snubblar de över en mörkare och blodigare historia än vad de kunnat föreställa sig.



Hejdå hoppas vi ses igen<3


Kommentarer
Postat av: johnnan

jag älskar dig bästaste! ;**<333333333

2009-09-07 @ 20:06:09
URL: http://litenrosasak.blogg.se/
Postat av: ullakalle:)

kuuung! korv:)

2009-09-14 @ 20:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0