21-22 September!

Måndag och jag kände mej alldeles pigg och stark efter helgen på nå sätt. Gick bara till lunch sen åkte vår super klass till flottkojan i söräng, tältning på G x)
Vi hade det jätte mysigt, lekte m kossor, basta, bada i iskalllllllt vatten, blev livrädda och skrämda stup i kvarten i natten, rökte på och mystex)haha
Blev inte mkt sömn för i stugan va de så rökigt och iingen ville ligga inne i sina tält så d flesta låg på bänkarna så man frös och så..men det va härligt att ligga under stjärnorna. Jag hade det jätte trevliiigt, Kungkungkung!:D Bilder senare:(



Packa ihop oss på tisdagen och vi åkte hem två timmar tidigare för alla vakna så  tidigt. Jag duscha och sövsövsövsööööv hela förmiddagen sen drog jag till KU på kvällen och där åkte vi till Edsbyn och lekte nån bingolek när man skulle hitta vissa grejer å ta kort som bevis.., kul iaf(: Sen satt vi vid edsbybacken och fika och sjöng under stjärnorna, myyys..

Hilde lekte ekorre;)                        Raggare!!!




HEJDÅ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0