16 September

Onsdag! Snart torsdag!

Inte så hemskt dålig uppdatering tycher jag, jag har vare sämre, duktigt av mej! Applåd?X)
I måndags va det en helt vanlig skoldag kul som bara den med BB<3 På kvällskvisten drog Jag, BB, Fruttiluttan-li och syster till Simhallen och simma i en bassäng full med tanterx) A vi va då snyggst där....lätt, haha..prata MKTMKTMKT om allt och hade det mktmktmkt trevligt...
Tisdagen spenderades på Ku under kvällen, före det lekte ja lös och busa med alla tsm m BB, mer säger jag inte för då vet nåra av er vilka vi va juh...tur vi är snabb och döljer oss bra, hrrm...hahaX)


MENMEN idag kära vänner har vi näääästan inte haft nån lektion, Kollat på I taket lyser stjärnorna ist för a ja vet inte riktigt varför men det va ju bra, rita nå bild till en scen som berörde oss sen med, finfin,,hah..:D Han som spelar sakarias(sakke) i filmen är ja galen i, guud va snygg han är, kanske inte den snyggaste i HELA världen men bara för söööt när han spelade Tzatsiki när han va litren va han inte liitee söt hlr..... en tiotoppare på min lista iaf, sen kmr Kirby i "lipstick jungle" och sen nån Ja å Jossefinalin såg i nån film för ett tag sen..ah nu vet ni det medx) haha
Packatpackatpackat nu när ja kom hem, ska till fjällen med nåra å vandra och ha d mys och kul, hoppas jag, torsdag alltså:Dtjohiooo...grrr på dej JohannaN som inte vela med, trööök på dej,hiiihi.

A nu lärer ja ge mej. Meeeeen ni måste bara få se shnyggingen!

                                                                      (för göllé!!)


Hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0