12 September

Lördag

Va till böllnäs en supersnabis sen satt jag å brodera nallar i nån timme på mina söta rosa hotpants. (syslöjdsläxa)
Ucsh snart får vi tbk Ingrid i syslöjden,,,..hon låter som en seg gnällig unge...apropå ingentingX)hihi


På kvällen körde det iväg mot hemköp med kicki, johannan och syster för å köpa götta sen mot kicki..vi gick lite sightseeing(stavas?) i hennes hus förjohannan hade aldrig vare där och sen satt vi i bastun och dränkte den i vatten i jätte länge och hade det varmt...sen myste vi ner oss och kolla på american pie filmer och fluma och garva resten av kvällen, ibland fick jag och johannan nå ryck å härja runt som småungar..menmen ingen är väl förvånad..måste ju hålla oss vakenx)hoho..
Kicki, din katt e läskigx)

( den rosa plastmuggen tillhör Johannan, henne vågar man inte ge fina glasiga glasxP)

Mitt i natta bar det hemmåt på moppen, iskallt!!!, Johannan sov över hänne, trevlii;D<3

 blev en väldigt lyckad,mysiig och flum kväll, tack alla, puss på er!<3<3<3

hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0