11 September

Nu är det fredagsmyyys!!



Skönaste låtenx)




Har suttit å försökt få min blogg vackrare i flera timmar när jag kom hem, pust och resultatet blev endå inge bra, men jag ska klara det någon vacker dag!:D
Vare m Josefine och flamsa och och kolla på en bra vallander.."Sveket" tror jag den hette...läskig och spännande iaf..Nu kollar vi på Idol, hiohohohaha..Mysmys.<3

Fått massor med galet rörande sms av vår favoritlärare Tommy! Som gick i pension[stavas?]ÅÅÅH va vi saknar han, elr?
Nått om att vi hade en abonerad parkeringsplats i hans hjärta osv.
ucha va sorgligt..


Hejdå hoppas vi syns igen<3

Kommentarer
Postat av: johannan

JAG SAKNAR TOMMY BAJS MK!!! :'(<333333333333

2009-09-11 @ 21:31:25
URL: http://litenrosasak.blogg.se/
Postat av: johannan

svar: hihih, tack! ;)

men nä hannáh, jag lyssnar på dig, men ja håller inte med xp

jaa, man vet att de är du som har kommenterat jämt när de står anonymt XD hahah ;)

älskar dig, & förlåt för idag<333

2009-09-12 @ 15:03:48
URL: http://litenrosasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0