So much pressure fell on me I think I´m gonna lose my mind!!!

12 Oktober Back to hell

Jobbig skola idag:(
 Usch har ju massa prov framöver, och inget är jag klar med så jag liksom bara kan sätta mig ner å öva å öva utan allt ligger som frågetecken och jag blir bara frustrerad. Bråka liite me smulan också för attt jag blev så himla less över allt arbete. Jag fattar ingentiiiiiiiiiing...men allt löser sig brukar man säga(:

Hade skolkör i skolan med, väldans flum lektion kan man säägax) Jag å hilde har verkligen nördat ett dagens ord i dag: " Äppel fale" (stavas?) men egentligen var det attik fale men jag fatta inte det vilket var ett verkligt faaalee..om ni bryr er:) haha
Blir ingen simning idag med mina kära simtanter:( utan vi firar min fader på 47 årsdagen ist, gammelgubben:Dhaha Kmr väl några hit snart så blire fiiika, mums;P


NU KOMMER GÄSTERNAAAAAA!!!

HEJDÅ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0