I don´t wanna lose control, but I think I like it.

21 Oktober Onsdaaaag.

Spelaa innebandy med skol DM mot edsbyn today. Gick ihop några gilrzz från 7,8 och 9:an, typ vi flesta är superdålli på innebandy..trodde vi,Men vi tänkte typ ha askul och fluma lös. Så efter att killarna vunnit stort vad d vi flickors tur och a hahahaha. Jag hade sketa kul iaf, d hade vi nog allihopa! Krigsmålning i fejan och fjårtizstilen på max, men när vi väl börja spela blev vårt blåstablondinsbeteende lite mer kämparglöd. Men vi gled snygga genom fölusten iaf;)
Härligt med stödet av hejarklacken från typ hela skolan!:D
Snyggjoel som coach å allt:
-Who´s my bitch?
-I´m your biatch
!

Nu ikväll har jag vart på sånt här gymnasiumskicka på grejs. De va kul faktiskt och jag har löst lite planer i min skalle men bara funderingar fortf.:D Hade det lite kul åt lärarna, hahaXD

Ring,ring bara du slog en signal!!!, Väntar desperat efter att en viss person ska ringa nu...gach hyperexalterad, JA!!!:D

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0