Fredagsmyys "Ta på brillorna och låtsas va intresserad och smart, det är slut snart"

23 Oktober
Äntliigen ringde Simon. Det är killen som hjälper oss med sångerna, det var hans samtal jag väntade desperat på, haha, äntligen fick jag veta vilken låt han valt ut till mig. !!!(A)
För er som inte hänger med så kom jag med i hälsinglands shlager stjärna, ja just det: jag, what?, det va knasigt, men kul såklart, har variit nervös för vilken låt jag skulla få jäätteelänge, men nuså e d färdig! Har inte vela skrive nå utan e faktiskt ganska nåra som vet, ja vill inte folk ska tro att jag tror ja e värsta bra, fast liite mer självförtroende för min sångröst har ja fått för ja lärer ju va lite bra om jag kom med;)?hihi nädå, kul att så många man känner också kom med, kmr bli jätteroliiigt!!:D Synd bara att alla låtar va så h***etes höööga i tonarten..menmmen;D

Jag fick iaf "Så vil stjärnorna" och får väl göra det bästa med den, känns som ödet ligger på min sida, för ja vela mest ha den, för den gick bäst när jag var hos Simon och testade, sen typ tänkte jag på sifran 2 på nå vis på tordagmorron och tänkte sen att :" aa han ringer säkert klockan 2 idag " haha a mupp som faan, ja vet, men jag har variit somsagt asanervös och inte kunna tänka på annat än om när han ska ringa så ja har blivi galen, men men, och han gjorde det, prick klockan 2. värsta knasiigt. Hahaha, betyder säkert, hoppas jag, nå bra:D

Planerat att ha en överraskningskväll för Johannan hos kicki ikväll m nåra, ja d e rätt, typ den hundronde festen vi har för Johannan, men hahah d e ju skööj och vi har variit lite dåliga med att slagit smman allihopa som vill fira na på samma kväll så a hahax)
Ja vi har planerat att vara hos mej , asså d e d Jag sagt till johannan men mohahahah, naat, men ni får läsa hur vi hade det, och vad som hände egentligen på lördag eller sen:D
 

HEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: johannan

gullungar :))<33333333333333333333333

2009-10-24 @ 15:07:59
URL: http://litenrosasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0