Mumms

Många bloggar har Hizz och Dizz och massa tips och grejs, därför tänkte jag att jag kunde dela med mig av lite som jag är beroende av just nu:)
Mummsa på bara.....


Desperate Houswiwes
- Ja , lättar upp stämningen en trevlig tisdagskväll;D kanal 5

Top model...ja jag vet faktiskt inte varför jag tkr det är bra, haha kanal 3

Greys anothomy- grädden på moset! BEROENDE!!! kanal 5

Inlåst så jävla sött! kanal 4

Vänner en riktig goding:P kanal 5

Cristine lite haha i vardagenXD kanal 5

Brooke knows best- reallityserie, blåsta blondiner som e bortskämt rik, a skrattretande:) MTV

Lite truddelutter:

Hela livet var ett disco - Markus Krunegård

I know you want me - Pittbull

I gotta feeling- Black eyed peace

Viva la vida - Coldplay/Darin



Vi ser mupp ut, mupp som bara den men de e mina änglar och som ja också e beroende av, grr, haha<3


HEJDÅ<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0