"Minidisco på tranan,fjortisar på långa rader, ett jättebarnkalas!"

Har hänt massor,men jag har haft det yberstressigt med massa läxor och prov;)
I veckan har vi jobbat jättemkt om ANDRA VÄRLDSKRIGET juh och hade i fredags en superintressant föreläsning med en som varit med under den tiden, överlevt 9 koncentrationläger!! Stark man verkligen, honom ser jag verkligen upp till. Satt å böla hela föreläsningen igenom,av hans historie såklart men jag har svårt för gamla människor också, jag blir tårögd bara en gammal gubbe sitter själv å äter körv så ja visste jag skulle sitta där å bölax) Men han historia var verkligen gripande och jag blev helt aahjahahahagrr. Han visar att styrka och mod finns i den minsta människa!


Sen stressa jag iväg till bollnäs för repetion, kulkul d ska bli!!!:)!!
Kvällen tillbringade jag med älsklingarna från kören! Hade görhtrevligt och flama massor, bilderna från den flummiga biten är föööör fula för att folk får se, hahaha:D<3<3<3
TRANAN VAR GALETKUL!! Vi måste gör om d, ni tjejer e dom bääästaa!<3

Ps: Såååååå synd att frida inte kunna va med, saknades!<3:(




Kommentarer
Postat av: fiahlotta

miiiiinaaaaaaaaaaaaaa biiiiiiiiiiildddddderrrrrrrrrrrrrrr!:P<3

2009-10-18 @ 16:41:08
URL: http://wikstromsofiia.blogg.se/
Postat av: johannan

ingen har muckat med mig<33

2009-10-18 @ 22:12:15
URL: http://litenrosasak.blogg.se/
Postat av: Elin

deeet va riktigt skoj ! :)<3333

2009-10-20 @ 22:08:51
URL: http://elinelisabetstenbeck.glogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0