9 Oktober

Oufff, liiite längee sen nu, elr bara typ en vecka men då hnr d hända myche skoj!:)
Viktigaste va väll helgen iaf, m alla vi blivande faddrar, helgalen supermysig helg tsm mitt ute i skogen i en ministuga, hrrm:)Trevliiigt!<3

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- Jag vägrade gå till skolan när jag var liten,stog alltid å skrek å grina, mamma fick släpa mejx).
- Jag har kräkfobi
- Min högsta dröm är att bli värsta musikalartisten,..,(Geek,thii)
- Jag helt otroliigt underbara vänner, bästa vännnerna som är obeskrivliigt underbara<3

Berätta fyra saker du gjort idag:

- släpaat mej ur sängen

- Uppvisning för hela skolan vi 9:er

- Slutat typ mer än en timme tidigare:) (A)

- Packat och sorterat reklam

Berätta fyra saker du har på dej just nu:

- underkläder

- mysbyxoor

- linne

- bolero

Skriv ner fyra saker du hatar:

-  svek

- ovisshet

- lögner

- stunder ja minns från när ja var liten..

Skriv ner fyra saker du älskar:

- Mina otroligt underbara väääännneeeeeeer, <3

- Musiken!

- Mina 10 sångfåglar!<3

-  Familjen

Skriv ner tre personer som ska göra denna listan:


- Litenrosasak.blogg.se
 
-  wikstromsofiia.blogg.se

-   jossefinesvensson.blogg.se



Nu ska jag hjälpa till med pizzan, egenbakad,mumma ska d blii;P
HEJDÅ<3


Kommentarer
Postat av: johannan

jaaaasååådu xp<3

2009-10-09 @ 21:53:34
URL: http://litenrosasak.blogg.se/
Postat av: johannan

svaret: jag vte inte.. dom känns bara så jobbiga xp

man har så mkt av veckan kvar framför sig åh de känns bara tuungt xp<3

2009-10-09 @ 22:12:18
URL: http://litenrosasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0