11 Oktober

Söndag en riktig mysdag:)

Började morgonen med att sjunga några trudelutter i körkan m älsklingstjejerna, hade otroligt roliigt efteråt:)<3
Sen har jag varit och dansat en "tänk att ni rymmer från ett mentalt sjukhus" dans om jag citerar d rätt från dansläraren..lyckades rätt brax)haha

Slöat hemma sen bara
, var väl inge rooliigt väder precis, skulle säkert behövt gjort nå läxor, känns som jag har ett berg av saker å göra men jag bara sparar å sparar så får jag somvanligt göra alla miljoner saker samtidigt sen, e sjukt trött på skolan nu, vissa saker e ju liksom roliigt att göra men jobbigt att alltid behöva vara på topp och prestera bäst i år, redan trött på de..uschaaa, måste få nya krafter på nå viis:)
Åsso e Johannan borta i möra å jager älg, dumheter. Ja jag överlever på nå vis,naat:)<3



STARKASTE ÖVERLEVER



HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0