BUU!!! 30 Oktober

Halloweeenfest hos BB m d underbaraste:D<3

Hela huset var omgjort typ till äckligt läskiiga grejer, värsta spökhuset!!! verkligen jobbat hårt, blev mkt skrik, skratt, flams och ja galeeeeet under kvällen/natten!!!
Tack alla!<3<3<3

Jag har fått bilder av josefine, men d är alltid samma problem när jag får bilder från nån annans kamera att man inte kan ladda upp dom, men jag ska fixa det, blir väl några läskiga bilder senare då, lovar:) Kika in här om ni inte orkar vänta: här 
annars kmr dom nått tag, jag lovar!:D

HEJDÅ<3

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag fick i födelsedagspresent att spela in egen CD, man kan ju skicka in den till typ talangtävlingsr och sånt :)

2009-11-01 @ 20:31:17
URL: http://neastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0