7 November Börjar med en ursäkt..

...för såhär hemskt vill jag inte ni ska behöva se min blogg, Sofia fick i uppgift att fixa fram min header och så men all min design försvann ist, men d löser sig ganska snabbt, bara hon kmr hem från lägret, så vill min blogg bli fin måste den få lida pin.

Lördagen har spenderats i storstan, haha..eller först delade jag ut reklam, moneymoneymoney:)(a)
Jag har till min fasa fått reda på att vi nog ska ha svarta kläder på shlagerstjärnan, nooooo..(haha)
Jag som, ni som känner mig förstår också, inte direkt har den smaken, färger hej vilt och mkt är väl min drog. Så jag tog med mor min och Linnéa för att hitta svart..blev nästan lite deprimerad när jag packade upp påsarna sen, buhuhuhuhuX) Ja ja får liva upp d med ett skrikrosa smycke eller sådant, ..d måste man ju få..

Blev iaf:
SVART paljetthögmidjekjol
SVART linne
SVART topp med uringning där bak
SVART bh ( fanns likdan i skrikrosa, wtf!!! "snyft")
SVARTA strumpbyxor x2

ROSA MYSIGA TOFFLOR<3
ROSA "ögonbindel"<3(haha) den har nån rosa vätska i som man kuler ner i frysen och har på ögonen sen och är som ny, bra för huvudvärk..
ROSA halsduk<3
JULKLAPP ( JAPP JA E DUKTIG!!!TIDIGT UTE!)<3

Blir väl att träna sången med min cphals och titta på körslaget ikväll, vad har egentligen alla för sig ikväll, känner mig lite osocial på nå vis..??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0