23 November

Vidrigt. Det är så otroligt äckligt gjort av någon patetisk människa. Man skäms. Alla störta upp så hemskt om den dära lilla videon så hämnd måste ju vare enda anledningen, men WTF varför hänga ut två människor, helt..varför inte prata merom ist...omoget som fan. Visst man kan ta illa upp av första videon men inte behöver man göra samma omogna sak tbk fast ännuännu vidrigtvärre. Sjukt!
O ja videorna, va dom handlar om elr heter tänker jag absolut inte skriva här, ville bara häva ur mig ilskan som växte i mig när jag såg den nyaste videon. Hur kan man göra så här mot någon! I lilla alfta, fan vet man inget bättre å göra, har man så otroligt lite för sig! Många vet nog vilken video jag bablar i...hlr någon med om mina ord!?:O Eller är det bara jag som tycker den är fruktansvärt hemsk?:O


Pouu, så nu har jag lättat mitt samvete. Ja, jag får såligt samvete fast jag inte har något dugg med att göra med videon. Hemskthemskthemsk.. 
Idag har jag haft en seriöst tokflummig dag, tror jag garva åt allt, var helt ofukuserad och oseriös
(men det är säkert inte sanné ovanligt annars hellerXD)
 Det var nog för att jag sov i kanske 3 timmar i natt, mer än 2 timmar kom jag på idagXDhaha..( ja ni ser, en stor upptäckt!:)

JohannaN fasta i min stickade kofta idag (roza<3) Den maska upp sig lite..
Jag:åhnej, ha...ha
JohannaN: nej, förlåt, förlåtm förlååååt..!!:O
Så försökte hon förgäves pilla ihop den..
Jag: åhnej, min fina kofta...hahaha men du sluta pilla, jag bryr mig inte, jag är för flummii för det, kom jag påXD
Johannan: hahahahahaha *pou*


Kommentarer
Postat av: JohannaN

jag tkr så synd om dom..

men dom hade anmält elina & jessica, men de va inte dom som gjort den.



haha, jag trodde du skulle bli ledsen & sur på mig för koftan & så ba: ääh! haha ;)



krya på dig nu då min tööös! :)<3

2009-11-24 @ 15:12:15
URL: http://litenrosasak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0