17 November

här Ligger länken till artikeln om schlagerstjärnan!:) Eftersom inte så mkt bilder landat i min dator ännu från mina kära vänner som flitigt filmade och knäppte bilder under kvällen kan ni kika in på länken, klicka sedan på BILDSPEL som finns på sidan där, så kommer lite bilder;)

Har inte varit så aktiv, haft massor för mig:) Tränat inför schlagerstjärnan och knarkat allt som fanns i min väg för att bli bra i rösten. Hahah
MEEEN de gick iaf hyffsat bra i söndags när jag och 9:o till grymma tjejer, vill jag då kalla dom, sjöng och hade roligare än någon annan gång i bollnässporthall. Proffsig jury och härlig publik med alla mina vänner som hejade med skyltar åt mig och Elin.

Jag är såå stolt över, så klart alla, men ELIN, Du är såå grym, vilken röst!<3

Jag hade en helt underbar uppleveserikkväll. Den var sååå rolig, helt klart något jag inte gör för sista gången, nej för sjuttonXDhaha.

"Klar,skör och fin röst och bra utstrålning med glimten i ögat", osv fick jag som pepp, innan jag intog scenen den kvällen, av juryn. Visst lite kritik att växa och förbätttra sig av med också men det va ju inte helt fel???:)

Ska jag kritisera mig själv, kändes det som jag viskade mig genom sången, fick ingen kraft, nervositet? halsproblemet? nja både och kanske, men jag skulle deffinitivt aldrig byta ut chansen jag fick mot något annat! Och det är inte sista gången dom ser mig, när jag kommer tillbaka ska jag va så in i helvete grym, med en passande låt och en power åt min spralliga energi. wooh, mkt at leva upp till,  haha, måleet är högt:) Men nu har jag bevisat för mig själv att det var inget annat än bara roliigt!:)


Gratulerar supergrymma AMANDA LINDH för vinnsten!!!:)
och Michaela Sköld och Josefine Persson för 2:a OCH 3:dje plats!!! Härliiigt!:)



 2:a ut på scenen var jag med "Så vill stjärnorna"



Lycklig för en kväll:)


Hejdå<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det inte att se/lyssna på det nån stanch? :O:D

2009-12-01 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0