I December-INGEN SNÖ???!



Visste du...

att jag vill ha - Kärlek!

att min senaste kyss -
var av en underbar person!<3

att jag lyssnar mest på -
musik som väcker känslor och som har ett budskap..

att jag pratar -
ofta mkt och alltid

att jag inte gillar - Hemska sjukdommar och svek och lögner...men mest av allt att känna..SVARTSJUKA

att min första riktiga kyss -
Var med

att jag avskyr när folk snackar -
bakom ens rygg

att kärlek är -
det underbaraste som finns,helst i mängder ;)!!!<3

att jag gillar att - alltid ha nå å göra, vill aldrig bara vila och slöa, det är såå inte jag, leka,fluma, vara hyper e jag!:)
att jag alltid kommer att - älska att sjunga! 

att jag är hemligt förälskad i -
är nog inte så hemligt, haha

att sist jag grät var - I Fredags 

att min mobiltelefon är -
rosa, liten och underbar!

att när jag vaknar på morgonen en skoldag -
Längtar jag tills jag får se mina vänner<3

att innan jag går och lägger mig
- Borstar jag tänderna

att idag har jag - saknat en underbar person, saknat som bara den!
Haft prov också...

att jag just nu tänker på - <3

att ikväll ska jag -
på KU!! wieee:D

att imorgon kommer jag -
"idag är det idag, finns massor med imorgon"

att jag hoppas -
Snön faller snart!:)

HEJDÅ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0