EN RIKTIG ADVENT

I helgen har jag och några till underbara tösar varii i Undersvik på läger:)
En riktig advent hette det:)
Vi firade mysiga, rörande, sorgliga, häriga, trevliga, sjungande, dansande och roliga mässor:)
 Lekte och flumma lös, ofc!XD
Träffa massa mumsfolk och hade danslektioner i vals, foxtrott och BUGG och hade fotoworkshops:)
Hade en riktig Askungen bal och sedan ett riktigt röjdisco. Hade verkligen toppenkul!:)

Bilder kommer väl snarast, håll utkik säger jag baraXD
Lätt värt väntan iallafall:)

En bild från det otroligt vackra land jag varit i, hihi..

...frost och kallt och dimma occh sol blir en såå bra kombination!
Saknades bara snö så hade jag variit riktigt överrumplad av det vackra ute..mmm
..va jag kände jag kunde andas ur stressen denna helg:)



HEJDÅ<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0