22 December

Tisdag
Idag sken solen och  det var lika mycket vit, mjuk snö på marken. Jag och min älskade tvillingsyster (;P) tog därför kameran med ut och jag agerade modell! haha
De ä alltii jag som lyckas snöa ner mig och få mest snö innuti skorna och innanför kläderna när ja e ute i snön och flamsar runt...konstigt? haha

 Vilka uppoffringar Jag gör för ett försök till ett 'snöande foto' som Sofia vela uppnå, Ja de e JAG under snön, någonstans..hah:)



Ett
mer "lyckat" 'snöande foto'....




Blev att klä mormors gran på eftermiddan och tomtenisseverkstad på kvällen- julklapparna behövde slås inXD
Senare lekte  syster, Jag och Josefine lös i snön ute, shit va dåliii vi är, hahaha, ajaj!
Blev bastning sen, myyskväll:)
Tackar!<3<3<3;*

HEJDÅ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0