19 December JULLOV!

LÖRDAG
Massa snö nu, snöat sen i söndags och nu, en hel vecka senare(typ) e de massor med snö. Jag vill bara busa loss i snön, men ingen vill leka me maj..-_- haha
Fast de kanske e mysigare att sitta framför tända ljus och en film när det är 25 grader kallt, va väljer man?
hmm..

Iaf idag har jag sköttt mitt jobb, delat reklam!
 Tjoho va roligt, uppfriskande promenad och soligt väder och pengar som så småningom slinker ner i fickan får jag väl glädja mej med då:)
JULstädat idaaaag, hela huset, rejälstädat mitt rum, från skratch!
Hitta massor som ja glömt bort osv,,haha.
Köpt lite julklappar också idag..duktig ja e!

Kom på att jag alltid velat levt på 80-talet, för då fick man springa runt med pluffkjolar och axelvaddar, hockeyfrilla och vilt flufftrollhår och benvärmare...mm.
Och hippi, d va inne att va Hippi! Guuu..*suck*
Galen stil hjärta hanna =sant!
Visst är de mkt som e påväg tillbaka igen, och jag har alltid älskat den sorts stil d va då såre e ju bra!:)
AH..


HEJDÅ<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0