15 December

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ! Äntligen.. Börja snöa riktigt i söndags och nu äre värsta "mycke" ju:)

Blev tandläkaren efter Lunch ida, haha
Jag då hade värsta bråttom med att hinna me mamma ist för att vänta i en timme på bussen efter ja vare hos tabdläkaren.
Så när klockan var ett kände jag att de blev ganska stressigt där i stolen. Antingen trodde tandläkaren och alla i väntrummet jag var jääätteeeerädd för tandläkare eller så trodde dom ja va knäpp.
I stolen låg jag å vred på mig och stampa foten av stress sen börja tandläkaren säga:
"Ja då va vi.."
Jag abvryter:
"KLAR?? Ja men hejdå,,,heeejdååå!!!"
Springer typ ut och rakt förbi alla ut ti mamma
XD hahaha









Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha, hanna då x)

2009-12-15 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0