Världens bästa dag

Kung dag. Åkte en tom och lugn buss till skolan. Inget tjafs och bråk på morgonsamlingen med min klass. Ovanligt intressant samhällslektion. Plus att vår käre lärare Niklas är störtskön. Han gjorde liknelser med grill och dillchips idag, och jag menar, vem förstår inte då? Sen fick jag övveraskade bra betyg på matteprovet, klapp på min axel. Pusspuss på mig. Maten var förjävla god idag också-köttbullar♥. Sen fick vi äta hur mycket godis vi ville på engelskan medan vi såg på världens knepigaste film. Den fick mig glad på nå vis. Vi slutade tidigt. Kom hem en timme tidigare. Klippte hårbollen min och färga hårstråna i en "varm ton" av koppar gjorde jag då. Blev shnyygt och freeescht.

Nu är de true talent. Sen svenska hollywood fruar. Får jag kyssa någon nu? Blir ju tårögd vad jag älskar denna dag!

Kommentarer
Postat av: Maja

Du får kyssa mig! Allstå jag börjar bli storkommenterarN på din blogg ja! :D

2011-10-10 @ 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0