Solig lördag med cabben

Hilda:"Du får skjuts med oss till bollnäs om du vill?"
Jag: Okej
..lite senare
Hilda:" Vi åker cabb"

Ska börja dissa bussen ofta så håret får blåsa i vinden medan man får cabbskjuts till Bollnäs.

Underbart(men ack så kallt) väder och massa bra musik och dans på torget gjorde min dag ännu mer värd idag. God mat på NK och massa bekanta ansikten som gick förbi gjorde det snäppet bättre.

Men nu sitter jag här och vill göra annat. Saknar maja och julia i sånna här lägen. Men de är med sin pojkvän Lars. Ja de delar på han. Maja och Julia Winnerbäck. Fint.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att vi alltid skulle ställa upp men tyvärr så går älsklingen före allt! Puss

2011-10-08 @ 18:53:25
Postat av: Kristin

shit va jag förstörde din kväll igår pluppis! ;)

2011-10-09 @ 13:21:47
URL: http://detregnadeensommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0