Ge mig en fodrad hjärna

Okej, försöker intala mig blondinbellas motiverande ord för att hålla humöret uppe under pluggningen. Men kan hon berätta för mig vad man gör när man fattar nada av matematikjäkeln och hatar sitt liv så fort bokjäkeln uppenbarar sig då? Vavava! Vart hittar jag motivationen att inte skrika och klippa sönder varje sida när jag verkligen inte förstår? Vi har prov på torsdag och jag minns inte nått..vart försvann allt? Minns när jag satt där i bänken och va mallig för jag kunde mer än den bakom mig.."mohahah" tänkte jag. Tji fick jag. Måste vara som en pysande ballong min hjärna..kunskaperna sipprar liksom ut.

Nej skärpning, man lär sig ju absolut inte med denna inställning hanna. Det har blondinbella sagt.

Motiverande ord(alá Hanna):

Du duger fast du suger.
Allt hänger inte på det här provet..förutom framtiden.
Ig är okej, det är ett betyg..bara det att det är ett värdelöst betyg.
Ge inte upp hoppet, ta ny sats.
Alla proffs klarar det här lätt, så det är okej att du inte gör det, för du är ju ett pucko.

Det här får mig att vilja bli bäst. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du kommer klara provet eftersom du är bäst.

2011-10-05 @ 12:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0